9 Haziran 2012 Cumartesi

Herkes bir şeyler ister bu hayatta.Hiçbir zaman doyamayız işte.Sevgiliye bile doyamayız.Hiç tadamasak bile doyamayız.Tadını bilmediğimiz bir şeye nasıl olur da doyamayız?Hiç tadmadıkki.Belki iyi belki kötü.Galiba aşkın mükemmeliği gizeminde gizli.Ne zaman birini sevecek olsam onun tadına bakmak yerine sadece sevmekle yetiniyorum.Tamam susuzluğum artıyor fakat bu farklı bir şey insanı olgunlaştıran bir acı.Belki de ne bileyim öyle işte...Umarım hoşunuza gider bu şiirim ve ne anlatmak istediğimi değil de sizin bu şiirden kendi adınıza bir şeyler çıkarmanız beni memnun edecektir.İllaki beğenin demiyorum :)Yorumlarınız bekliyorum....



     Çok Bir Şey İstemiyorum
Yeni bir rüyaya uyanmak istiyorum
Sevebildiğime inandığım bir düş
Karanlığın daha zayıf olduğu
Mutluluğun hükümran olduğu bir hayat

Bir ev istiyorum
Sıcacık,içini ısıtan insanın
Severek ulaştığım
Yalnız hissetmediğim bir yer

Çok bir şey istemiyorum aslında
Kıskançlıkların,somutkanlıklarında
Sevinçlerin,gülüşlerinle
Seni istiyorum sadece


Behnan Balaban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder