21 Kasım 2017 Salı



Adam düşünürken yolda yürüdüğünü fark etti. Yolda yürürken düşünüyor, farkına vardığı şeyin hakkında hiçbir şey bilmiyor bilmediği şeyi yapmaya yani yürümeye devam ediyordu.

Döngüde kalmış teyp gibi aynı şey olup olup durdu.

Tıpkı benim aşık olmam gibi, sana aşık olmam gibi ve senin bana aşık olamaman gibi.

Neden olamadın? Neden denemedin?

Yahu benden daha romantik, ince ruhlu, beyefendi, eli yüzü düzgün, geleceği parlak, nazik, kadın ruhundan anlayan, sempatik, esprili, becerikli (mutfakta ve diğer pek çok şeyde) birini bul yemin ediyorum nikah şahidin olurum. Düğünde var gücümle alkışa tutarım sizi.

Bulamazsın ama, nesli tükenmekte olan bir tür bu yukarıda özelliklerini saydığım. O neslin geriye kalmış birkaç üyesinden biri olarak da haliyle kendi türümü biliyorum.

Ortalama bir insanın bu nesli tükenen türden bir bireyle hayatında bir kere karşılaşma ihtimali istatistiki kaynaklara göre kırkyedibinde ikiymiş! Üstelik bu yalnız bir kere karşılaşma ihtimali bunun ikincisi için yapılan istatistik çalışmalarının sonuçlanabilmesi için ikiyüzonaltı yıl daha lazımmış. Senin o kadar ömrün var mı? Benim yok.

Yani böyle bir şans insanın ayağına bir kere geliyor o da her insana değil.

Artık olayların ciddiyetini anlaman lazım, sen benden başka kimi seveceksin hem? Sizin türünüz (güzel ama ukala) kendisini odunruhluayıgiller familyasının kucağına atmasıyla ya da güzelamaaptallığındanevdekalmışgiller familyasından bir üye olmasıyla ünlüdür.

Yapma, o güzel genlerini odunruhluayılarla sentez edip gelecek nesilleri tehlikeye atma gözünü seveyim. Hem bana hem kendine hem sonraki nesle yazık günah, hem benim türümün koruma altına alınması gerek. En iyisi mi sen beni korumana al ben senin koruman altında yaşayıp gideyim.

Hem bu özelliklerini başta saydığım türü koruma altına alana devlet üçyüzbin lira yardım yapıyormuş, bununla orta halli bir ev rahat alınır. Hem romantik, hem becerikli ve pek çok özellikli ben üstüne bir de ev.

Sen beni bırakırsan Allah da senin belanı verebilir benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder